Přírodní pomocníci

01.02.2013 16:42

Velké množství neduhů a nemocí se dá krásně řešit přírodní cestou. Je to už nějaký ten rok, co jsem objevila první skvělou věc a to Tibetskou kefírovou houbu. Kefír z ní mám moc ráda a i když si dávám pauzy v jeho pití, vždycky se k němu ráda vracím.

Další houbička, se kterou jsem měla tu čest, tak je kombucha. Tahle houba se dělá v čaji a je tam hodně cítit ten kvasný proces. Chuťově není špatná, ale není to přímo můj šálek kávy. :-)

Pro mně nejmladší přírodní výrobce nápojů jsou Tibi krystaly. Ty jsem objevila teprve loni, ale zase jsem zjistila, že nápoj z nich je na takové běžné pití absolutně skvělý a velice snadno s ním budete dodržovat pitný režim, protože "limonáda", která z nich vznikne je jenmá, chuťově velice dobrá a navíc, každý nálev, který uděláte, tak můžete mít s jinou příchutí. Fantazii se meze nekladou. :-)